Gå till sidans huvudinnehåll

Projekt- och planeringschefen ansvarar för långsiktig planering och resursfördelning i nära samarbete med planeringsassistenten, som även är systemansvarig för vårt planeringssystem. Varje produktion på GöteborgsOperan leds av en av våra projektledare. De ansvarar för budget, planering och arbetsmiljö ur ett helhetsperspektiv och rapporterar direkt till vd. Som administrativt stöd finns projektledarassistenterna.

Jessica Fjelkegård

Chef projekt och planering

Projektledning

Stina Berggren

Projektledare

Mikael Berggren

Projektledare

Anna Cederberg

Projektledare

Anna Hallgren

Projektledare

Daniel Isakson

Projektledare

Eva Lindberg

Projektledare

Dan Offerlind

Projektledare / Bildproducent

Kristoffer Pålman

Projekt- och planeringsassistent / Systemansvarig AV / Lägenhetsansvarig

Johan Tengelin

Projektledare

Martina Tengmark

Projektledarassistent

Katarina Quist

Systemansvarig AV / Planeringsassistent